Posílejte levné balíky do celé Evropy

EUR / CZK

Otázky a odpovědi

Jak dlouho trvá doručení balíku do zahraničí?
Každá destinace má jiné termíny doručení. Přeprava balíku v rámci České republiky je do 24 hodin. Přeprava do nejbližších Evropských zemí jako Slovensko, Německo, Polsko, Maďarsko atd. jsou časy doručení obvykle 24-48 hodin.
U vzdálenějších Evropských zemí jako Belgie, Dánsko, Estonsko a Velká Británie cca. 2-4 dny.
U vzdálených zemí jako Španělsko, Kypr, Finsko a Švýcarsko jsou termíny doručení 3-7 dní. Podrobné informace o termínu doručení najdete u každé konkrétní země.

Jak může být balík velký?
Balík musí mít maximální rozměry: délka 2 m, šířka 80 cm, výška 60 cm a celkový obvod 3 m. Celkový obvod se počítá vzorcem 2x šířka + 2x výška + 1x délka. Více informací v sekci Jak zabalit balík.

Jaká je maximální váha balíku?
Váha balíku je omezena na 50 Kg.

Kde najdu zboží a předměty vyloučené z balíkové přepravy?
Seznam vyloučených předmětů naleznete zde Zboží vyloučené z přepravy.
V případě porušení a vrácení balíku z důvodu vyloučení z přepravy, jsou náklady účtovány objednateli, obvykle pak jde pouze o cenu po ČR. Prosíme respektujte proto zásady vyloučených předmětů a zboží.

Co se stane, když neodhadnu váhu nebo rozměry balíku?
Pokud nemáte po ruce metr nebo váhu, stačí vše přibližně odhadnout. Při převzetí se balík vždy přeměří a zváží. Skutečná váha balíku Vám pak bude zaslána e-mailem jako odkaz do administrace, kde najdete všechny potřebné údaje.Pokud váha balíku přesáhne příslušný váhový rozsah, bude cena patřičně upravena a budete o tom vždy informováni.

Nechci nikam jezdit, přijede si pro balík někdo?
Ano, stačí při vyplňování formuláře označit Příjezd kurýra (obvykle je označeno jako výchozí) a termín předání balíku kurýrovi.
Pozn. Služba příjezdu kurýra pro zásilku je za příplatek 59 Kč (bez DPH).

Chci ušetřit na kurýrovi a balík si odvezu do depa sám, je to možné?
Ano, stačí ve formuláři označit předání na depu a vybrat si z nabídnutých možností nejbližší ve Vašem bydlišti.
Na Váš e-mail bude po odeslání takové objednávky zaslán štítek ve formátu PDF, který se musí vytisknout a nalepit na balík ještě před předáním na depu.

Je balík pojištěný?
Ano, každý balík je automaticky pojištěný do maximální výše 6 000 Kč (náš smluvní přepravce GLS), nebo 50 000 Kč (smluvní přepravce DPD). V případě požadavku pojištění nad 6 000 Kč se prosím vždy informujte a obratem Vám sdělíme výši pojištění.
Připojištění balíku je možné vložením příslušné výše do poznámky v objednávce, cena Vám bude automaticky upravena dle následující tabulky:

Výše připojištění
Cena bez DPH
do 12 500 Kč 30 Kč
do 25 000 Kč 50 Kč
do 50 000 Kč 80 Kč
do 100 000 Kč 500 Kč


Požaduji balík s dobírkou do zahraničí, je to možné?

Dobírka je možná pouze v individuálních případech např. u větších a častějších zakázek a to vždy na základě předchozí dohody. Vzhledem k vyšší administrativní a časové náročnosti tento způsob není preferován.

Jaká je celková cena za poslání balíku?
Cena se skládá ze základní ceny, ke které se připočítává palivový příplatek 29 Kč a mýto ve výši 0.5 Kč za každý načatý kg hmotnosti zásilky. Základní cena a ceny příplatků jsou vždy bez DPH a konečná cena vč. všech příplatků a DPH je přesně spočítána po vyplnění všech rozměrů a skutečné váhy balíku.

Našel jsem lepší cenu ale chci přesto posílat Eurobalíkem, nabídnete mi za přepravu nižší cenu?
Pokud chcete nižší cenu za odeslání zásilky, zejména v případě většího množství nebo opakovaného objednávání, je možné provést individuální nabídku. Parametry balíků, jejich množství a cílovou destinaci nám prosím pište na info@eurobalik.cz. Obratem provedeme individuální nabídku.

Kdy hradím za přepravu balíku?
Za službu se hradí po následujících krocích:

  1. převzetí balíku přepravní službou (balík převezme kurýr, nebo ho odvezete do nejbližšího depa viz. seznam v objednávce přepravy),
  2. přepravce následně zásilku zkontroluje, změří a zváží,
  3. odešleme Vám e-mailem potvrzení, že balík je zvážený a způsobilý přepravě, a současně výzvu k úhradě,
  4. úhradu můžete provést proklikem do Vaší administrace a následné úhradě on-line převodem přes bezpečnou platební bránu PayU, nebo běžným převodem z účtu. Při úhradě běžným převodem prosím vždy uvádějte Variabilní symbol uvedený ve výzvě k platbě.

Máte-li jakýkoliv problém s úhradou, volejte prosím na tel. +420 777 011 330, pokusíme se Váš požadavek obratem vyřešit.

Mohu provést platbu v měně EUR?
Pokud hradíte v měně EUR, je dostupná úhrada pouze běžným bankovním převodem na níže uvedené číslo účtu:
Číslo účtu IBAN pro úhrady v EUR: CZ0220100000002100609840
SWIFT pro platby EUR: SWIFT/BIC: FIOBCZPPXXX
Přepínání měny na EUR se provádí v pravém horním rohu stránky.
Prepinani meny na EUR

Dokážete zásilku doručit i s dobírkou?
Dobírka je fenomén především pro Českou republiku a není proto standardně nabízena. Přesto je v určitých situacích možné dobírky provádět, zejména ve větším množství balíků a destinacích jako Česká republika, Slovensko, Slovinsko a Maďarsko. Vaše dotazy ohledně dobírek zasílejte e-mailem na info@eurobalik.cz.

Dostanu potvrzení a fakturu?
Potvrzení přepravy je vydáváno formou faktury, kterou obdržíte během několika následujících dní po doručení zásilky a to e-mailem ve formě PDF. Tuto fakturu prosím již neplaťte, služba je již hrazena viz. výše.
Na faktuře najdete vždy číslo objednávky (tj. variabilní symbol zakázky) a země odeslání a cílové destinace.

Co se stane, když balík nelze doručit?
Pokud balík není možné doručit po prvním pokusu, bude následovat i druhý pokus. Pokud i po druhém pokusu nelze zásilku doručit, je dočasně uložena na místním depu, kam si příjemce musí osobně dojet. V případě, že zásilka nebyla doručena, je vrácena zpět odesílateli.

 Jak postupovat při objednání přepravy?
Objednání je snadné a nemusíte se ani registrovat, registrace totiž proběhne automaticky. Ve Vašem přehledu v administraci pak uvidíte vše potřebné.

  1. vyplňte prosím rozměry a váhu zásilky, destinaci (zde můžete zvolit klasický export zásilky do zahraničí, nebo import ze zahraničí do ČR) způsob předání do přepravy (příjezd kurýra nebo odvoz na depo, v případě importu je to vždy kurýr),
  2. v druhém kroku vyplňte adresu objednatele (obvykle shodná s odesílatelem, není to však nezbytné) a adresu příjemce,
  3. pokud je v Souhrnu vše v pořádku pak prosím potvrďte, nebo údaje upravte a poté potvrďte objednávku,
  4. objednávka nyní bude zkontrolována a budete o tom následně informováni e-mailem.
    Objednat přepravu

Nenašel jsem odpověď na můj dotaz 🙁
Volejte prosím na tel. +420 777 011 330, velmi rádi Vaše dotazy zodpovíme.